torstai 25. kesäkuuta 2026

Caprit

 Istuttiin vaimon kanssa parvekkeella päiväkahveilla. Oli mukavan lämmintä, vaikka aurinko ei paistanutkaan. Olin kaivanut vaatekomerosta vanhat shortsit, jotka osti kauan, kauan sitten Käkisalmen markkinoilta ( ! ). Siihen aikaan meillä oli vielä jonkunlaiset välit itänaapurin kanssa. 



Tulin sitten kysyneeksi vaimolta, eikö hän myös tarkenisi shortseissa. Hänelle kuulemma riittävät caprit...
Jostakin hiipi mieleeni laulusta pätkä: "Caprin saarella kohtasin mä Ginan, kauniiksi mainitun..." Lauloimme sitä vaimon kanssa, kunnes havahduimme mahdollisuuteen, että joku naapureista saattaisi kuulla hihityksemme. Sitä on jatkunut sisätiloissa pitkin iltaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti